登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

我愛廣州!我愛80年代!

WeChat:kawei-low

 
 
 

日志

 
 

163呢個BLOG可能有排都唔會寫嘢啦!  

2010-10-12 23:40:42|  分类: 感慨,感觸 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

講真啊!自從有咗微BLOG!我就好少上嚟寫嘢```

因爲有啲咩都第一時間喺微BLOG度寫晒``

上到嚟再重重复复噉冇咩意思```

最近本人發生咗啲好唔如意嘅事```

不過好多謝各位BLOG FRIEND嘅關心!```

而家我嘅心情好咗好多```

我相信好快會過去咖啦```

再講返呢個BLOG!真系可能好耐都唔會寫嘢啦```

不過如果有新相就會第一時間更新```

如果各位想睇到我嘅即時消息就去我微BLOG啦!

http://t.sina.com.cn/hilliam`````

  评论这张
 
阅读(241)| 评论(18)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018