登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

我愛廣州!我愛80年代!

WeChat:kawei-low

 
 
 

日志

 
 

立雜嘢!  

2010-05-07 22:06:37|  分类: 亂噏廿四 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

````啦啦啦!我好似未講五一假期三日裏面我去咗淘街喔````

````噉不如今日補返啦```

````五一某日(我都唔記得幾多號)```我掹咗我老豆去淘街````

````又埽咗四隻碟```實際上系三隻```因爲有一支系喺大沙頭舊貨市場埽嘅````

立杂嘢! - ┌.℡兩文灬 - I Love Canton!

````陳慧嫻<變變變>!一張唔錯嘅專輯!原本以爲浄系得變變變同貪貪貪兩首歌好聽!```

````點知一聽之下其他都好唔錯!```

立杂嘢! - ┌.℡兩文灬 - I Love Canton!

````唔使講啦```貝多芬嘅第五交響麯<命運>實好聽咖```立杂嘢! - ┌.℡兩文灬 - I Love Canton!

````羅文``甄妮閤輯<射彫英雄傳>主題麯同某部分插曲唔錯```而且系雙封麵```正````

立杂嘢! - ┌.℡兩文灬 - I Love Canton!

````呢只碟最重要就系陳慧嫻嘅四首歌````呢只碟系陳慧嫻同其餘兩位姐姐啱出道嘅閤輯碟````

````其中因爲陳慧嫻嘅一首<逝去的諾言>最好聽```所以后嚟紅咗咯```

````就系噉啦```4件嘢!大家慢慢欣賞!```

  评论这张
 
阅读(161)| 评论(12)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018