登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

我愛廣州!我愛80年代!

WeChat:kawei-low

 
 
 

日志

 
 

好悶!  

2011-02-08 22:48:28|  分类: 感慨,感觸 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

睇嚟都要坐到初十二.

約去睇賀歲片,冇人有興趣.

去28文夀司自助餐冇人得閑```

去唱K少人嗰頭去唔成```

屋企原本就少人```計埋我得三個``

兩個返晒工````成個新年假期畀人KO晒```

忙嘅人忙到透```

得閑嘅人得閑到死```

成日希望約到人出去```但冇次得```

我已經絕望啦``係好多次絕望```

天啊```以後唔確定嘅嘢都係唔好搵我啦``

我唔想再受噉嘅折磨

次次好開心噉諗住第日有咩節目```

點知最後都係一盆冷水潑埋嚟```

  评论这张
 
阅读(268)| 评论(6)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018