登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

我愛廣州!我愛80年代!

WeChat:kawei-low

 
 
 

日志

 
 

距離  

2012-04-29 01:21:21|  分类: 默认分类 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

嗯``其實我覺得無論咩人,咩關係都好```都要保持一定嘅距離```

太疏感情會淡````太密又會厭倦````而且容易産生矛盾```

要保持一段唔疏又唔密嘅距離真系好難````

亦或有時系自己諗得太多?````

人際關係其實冇咁複雜?``

但佢有時又話畀我知好複雜```

搞到好似有啲咩缺失咗`````

但你又講唔出系啲咩```

反正覺得好唔自在````

定系自己太執著?

有時諗其實系好小問題````

但諗到最後又覺得好唔開心```

成日都話有咩就攤開講````唔使怕```

但有時又就住就住````

人哋又系噉````

感覺就好似搞到大家喺度滿騙亙大家噉```

天啊```我唔想繼續噉落去````

但我又唔想當面提出````

唔知點講```唔知點面對```

有時人對耐咗反而有啲嘢唔知點講```

講出嚟怕傷害到人````

哎```我哋都系口不對心````

有時總覺得好多人都好假````

點解唔講真話?

明明唔願意,但系就話冇所謂,隨便```

哎```真系好煩````

我覺得我比較鍾意一啲直爽嘅人````

即使佢嘅直爽用嚟鬧我````聽落唔開心```但不過系忠言逆耳```

有時有啲事```我真系諗唔清楚佢到底系個咩人````

但有時我又好清楚佢系個咩人````

但我呢個所謂嘅清楚``我都唔確定我清唔清楚佢系個噉嘅人````

我覺得唔需要刻意遷就`````鍾意就鍾意```唔鍾意就唔鍾意````

如果成日都隨便```冇所謂```真系好難揀``好辛苦```

口口聲聲話隨便```冇所謂```但表情卻不一````

其實系咪我諗多咗``我真系唔清楚````

哎呀`````語無倫次````我都唔知我自己其實想講啲咩啦```

  评论这张
 
阅读(222)| 评论(3)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018